Waarom vrouwen voor de Oroblu legging kiezen

Er zijn van die kledingstukken die vrouwen tot in de oneindigheid zullen dragen. Een jurk is daar een voorbeeld van, net als een rokje. Misschien is de bh een nog beter voorbeeld, omdat deze het functioneelst van allemaal is. Los van bovenstaande drie voorbeelden is ook de legging een kledingstuk dat al eeuwen gedragen wordt door vrouwen. De Oroblu legging is vandaag de dag een populaire legging. Waarom kiezen vrouwen steeds vaker voor leggingen van dit merk?

De Oroblu legging

Op het eerste gezicht is er niet zo heel veel bijzonders te zien aan de Oroblu legging. Maar ik, ondanks mijn achtergrond bij Beauty Fashiionn, ben misschien geen absolute kenner van leggingen. Een eerste aanraking van de Oroblu legging verklaart deels waarom deze leggingen populair zijn onder, voornamelijk jonge, vrouwen. Het materiaal voelt namelijk gedegen aan en ik kan me zomaar voorstellen dat deze leggingen geen enkele jeuk kunnen veroorzaken. Dit in tegenstelling, en natuurlijk tot frustratie van de dragers, tot de leggingen van andere merken. Zelfs de leggingen van grote aanbieders als H & M, V & D en de Hema zijn vaak niet ‘je van het’.

Marketing

Maar goed, voor mij is dit nog niet het antwoord op de centrale vraag die ik in de intro van deze blog stelde. De Oroblu legging lijkt dan misschien een relaxte legging voor vrouwen, maar zijn er niet nog tientallen merken op te noemen die comfortabele leggingen op de markt brengen? Ongetwijfeld. Vandaar dat ik eens ben gaan kijken naar de marketing die het bedrijf uitoefent. Daarin viel me gelijk op dat zij goed inspelen op de jongere doelgroep. Oroblu weet de jonge dragers van leggingen te bereiken via de juiste kanalen en schrijft hen op een open en positieve manier aan. Geen wervende taal waar mensen doorheen prikken, maar rechttoe-rechtaan campagnes over de eigen Oroblu legging.

Comments are closed.

Post Navigation